Moshi moshi..Hello .You are from .Selamat Datang ke Blog LollyPopPinkiey pada yang tidak seberapa gah ini yee...

Hati kuatkanlah dirimu !

sebelum tidur hati tak tenang
asyik nak menangis je
asyik terbayang si dia.
betul ke tindakan aku ini?
keputusan ku meninggalkan kamu
sebab aku jahat
aku sudah banyak kali menyakiti kamu
dan paling menyakitiku
bila aku meninggalkan kamu untuk kali terakhir ini
aku tidak akan melihat senyummu,
aku tidak akan mendengar kau membebel lagi
aku tidak akan melihat kau menangis lagi
kau hanya melihat kali pertama dan kali terakhir
aku menangis,memaki hamun di hadapan kau untuk pertama kali yang begitu teruk,
semata-mata ingin berpisah darimu,


Ya allah,
kuatkanlah aku,
sebab inilah keputusan aku,
aku tidak akan sesekali mengganggu dia lagi,
dari jauh aku hanya mampu mengirimkan doa kepada si dia,
agar kau melindungi dan bahagia si dia di samping keluarga yang tersayang.

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi berkata-kata...
(*_*)

lollypoppinkiey blog site 2013 untill 2015