Moshi moshi..Hello .You are from .Selamat Datang ke Blog LollyPopPinkiey pada yang tidak seberapa gah ini yee...

berhari raya di tempat belajar baru

Assalamualaikum & Selamat Sejahtera semua!

Di sini saya memohon beribu kemafaan di atas semua kesilapan
yang saya lakukan secara sengaja mahupun tidak sengaja kepada sesiapa sajalah...
Dah berapa lama dah saya tak update dan sentuh blog langsung. Saya dah mula belajar di PESDC.
apa tu PESDC? klik kat blog ni. Web PESDC saya tak dapat enter sebab ada malware.


Sudah 2 bulan saya belajar di PESDC.Di PESDC ni ada 2 jenis program. 1 . untuk program Sijil Kemahiran Malaysia (SKM) 2. Program insep. Saya belajar di bahagian program INSEP. Program Insep ni khusus untuk belia lepasan diploma/ijazah dan program jangka pendek saja iaitu pengajian hanyalah selama 6 bulan (3 bulan teori 3 bulan Latihan Industri) lagi satu dapat elaun taw ! tak ada pinjaman !
Memang seronok sesangat. Lagi-II classmates yang memang supper support classmate masing-II walaupun mereka-II ni ada sesetangah yang agak nakal,suka mengusik.

Siyes laa ! lepas habis program INSEP ni kompom-II rindu kat diorang ni ! Susah taw na
k dapat classmates yang camni ! Tambahan saya ni jenis susah sikit nak berkawan. !
Gelagat kami !

Gelagat di dalam kelas !



Memang rindu laa kat diorng ni lepas habis belajar. Walaupun classmate tak ramai tapi riuh dah macam ramai sangat student . Kami ni semua kebanyakkan dari perak tapi ada laa seorang ni dari johor dan beberapa dari KL dan selangor.

Semoga hubungan kawan kita ni kekal selamanya!

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi berkata-kata...
(*_*)

lollypoppinkiey blog site 2013 untill 2015