Moshi moshi..Hello .You are from .Selamat Datang ke Blog LollyPopPinkiey pada yang tidak seberapa gah ini yee...

Awak yang saya mahukan

suka sangat dengan ayat-II ini . copypaste dari blog ini !

Kadang saya tak pernah minta
Tapi awak tetap ada
Awak tetap ada dekat mana pun saya berada
Kadang, saya tak minta awak hadir
Tapi awak sendiri yang muncul
Awak muncul dalam mimpi saya

Semalam, awak datang lagi.
Al-kisahnya......


Saya sedang berjalan
Berdua dengan lelaki lain
Sambil berpimpin tangan
Secara tiba tiba awak muncul
Muncul entah dari mana 
Awak rampas tangan saya dari lelaki tersebut
Awak tak cakap apa apa
Awak diam
Awak hanya senyum
Awak hanya genggam tangan saya dan bawa saya berlalu
Dan saya hanya terdiam
Membalas erat genggaman awak

Jujur, walaupun ianya sekadar mimpi
Tapi saya dapat rasakan kebabagiaan tu
Saya dapat rasakan betapa ikhlasnya senyuman yang awak berikan
Saya dapat rasa betap saya dihargai saat awak genggam erat jemari saya

Doa saya hanya 1
Semoga suatu masa nanti semua akan jadi kenyataan
Saya mahukan senyuman awak yang ikhlas tu
Saya mahu pandangan awak yang mempesona tu
Saya mahukan awak sentiasa ada disisi saya
Saya mahukan awak sentiasa menggenggam erat jemari saya
Saya mahukan awak....yang sentiasa menyintai dan menyayangi saya tanpa berbelah bagi

Yang saya mahukan hanya...

Awak. 

No comments:

Post a Comment

Terima Kasih kerana sudi berkata-kata...
(*_*)

lollypoppinkiey blog site 2013 untill 2015