Moshi moshi..Hello .You are from .Selamat Datang ke Blog LollyPopPinkiey pada yang tidak seberapa gah ini yee...

SEGMEN JOM BERKENALAN BERSAMA BLOGGER




Nama sebenar : Saya Fatin Nabila . Just call me Azfa oke! :)
Tarikh lahir : 20 December


 Cita-cita 

Pada asalnya Azfa bercita-II untuk menjadi programmer computer.Sekarang ini Azfa belajar lari dari bidang yang sepatutnya.
So, sekarang ni azfa lebih berminat mengenai Pegawai Latihan Vokasional (in sha allah kalau ada rezeki) ataupun menjadi cikgu jew.


   Hobi   

saya suka berjalan-jalan. Saya tak ada hobi yang specific dan tetap. Kebanyakkan dibuat mengikut mood dan keadaan. Saya paling suka bermain game! kalau ada masa lapang saya akan main game lagi-II kalau saya dapat game subway surfer,NFS, dan sudoku. Saya ni perangai masih kebudak-budakkan walaupun umur sudah menginjak ke angka 
20-an dah.


warna kegemaran 

Azfa suka banyak warna tapi lebih berminat pada warna pink,unggu and mostly blue colour! 

benda yang paling disayangi (just benda bukan orang)

yang ini pon sama macam hobi saya...
Benda paling saya sayang adalah handset saya sekarang ni. 

Nak tahu kenapa?

Sebab Azfa susah nak bertukar handset biarpun pada zaman serba moden ni banyak sangat handset yang diperkenalkan dan dikeluarkan. 
Tetapi azfa akan pakai handset yang sedia ada sampailah betul-II rosak.
Azfa telah diajar supaya menggunakan barang-II yang ada dan kalau nak beli baru biarlah barang tersebut betul-II tidak boleh digunakan lagi.




dan yang last sekali,



  
  tujuan berblog 


Niat azfa menulis blog pada mulanya sebab pengaruh kawan-II. setelah lama azfa BW ke blog-II orang lain. Azfa teringin untuk mencuba menulis blog disamping itu azfa ingin berkenalan dengan orang-II yang baru dan memperbaiki skill komunikasi azfa dalam bidang penulisan. Azfa jujur ni (dah habis jujur ni! )  Azfa lemah berkomunikasi dalam bentuk kata-kata ataupun penulisan laa.. Ni pon azfa tak tahu laa cara penulisan dah lintang-pukang. yang pastinya siap boleh masuk stok dalam senarai bagi pelbagai kesalahan tatabahasa,penggunaan ayat dan lain-II lagi lah. 

itu sahajalah yang azfa dapat memberitahu untuk segmen ini. 



2 comments:

  1. singgah dan follow dr segmen yang sama..salam perkenalan http://www.cikyaya.my/2013/06/segmen-jom-berkenalan-bersama-blogger.html

    ReplyDelete
  2. reply bw kat siniii :")sukee lar blog nie, comel n santai..

    thankss jenjalan kat blog wanie k >.<

    ReplyDelete

Terima Kasih kerana sudi berkata-kata...
(*_*)

lollypoppinkiey blog site 2013 untill 2015